Kek Lapis Masam Manis 8 x 8 RM 55



Anak Mak uda ...fara, suka betul makan kek ini, sedap katanya sbb ada masam dan ada manis, berulang2 mkn. Mak uda mmg la suka, suka buat je. ..hmmm.....Kek lapis ini juga ada kelebihannya dr segi warna yg terang, texturenya ygn lembut, gebu, lembab sgt, mmg best laaah

2 comments:

QueenJah said...
August 1, 2009 at 1:48 AM

Salam Mak Uda,

Ini Org tua tumpang singgah, adui pandainya wat kek lapiiisss, yg ni mmg feveret akak dan pernah buat 20 tahun dulu...pastu tak rajin dah, rasanya hanya org2 yg sabar dan betul2 minat jer boleh layan kek2 lapis ni kan? Sekarang ni akak tengok asam manis tu ada dijual dlm bentuk segi empat, agaknya lawa tak kalau kita wat lapis kat kek tu? sbb teringin gak nak buat utk raya2 nanti....

Mak uda ida said...
August 9, 2009 at 8:07 PM

wsalam QueebJah, makuda pun blum pernah nampak asamanis 4segi tu, rasa2nya lagi cantik kalu dibuat kek lapis sbb bila dipotong tentunya lebih cantik dan menarik lagi...

Post a Comment